Obserwuj: Biuro Prasowe Sony Polska

Sony uruchamia w Europie portal α Universe

Komunikat prasowy   •   Lip 09, 2018 09:00 CEST

Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii

Firma Sony poinformowała o uruchomieniu w Europie portalu Sony α Universe, pomyślanego jako serwis informacyjny dla coraz liczniejszych użytkowników aparatów Sony. Będzie on zawierał szereg własnych materiałów, takich jak:

- Artykuły poświęcone ambasadorom Sony Imaging

- Praktyczne poradniki przygotowane przez czołowych zawodowych fotografów i dotyczące wszystkich gatunków fotografii

- Profile, biogramy i galerie zdjęć ambasadorów Sony Imaging

- Powiadomienia o organizowanych przez Sony konkursach dla fotografów i filmowców

- Informacje o lokalnych wydarzeniach, podczas których można wziąć do ręki i wypróbować najnowsze produkty Sony

- Najnowsze wiadomości dotyczące technologii obrazu cyfrowego Sony

Na portalu Sony α Universe będą prezentowane sylwetki ambasadorów Sony Imaging oraz ich zainteresowania i pasje, które stanowią inspirację twórczą i zachętę do pracy. Obecnie Sony współpracuje w Polsce z pięcioma oficjalnymi ambasadorami: 

  • Tomaszem Tomaszewskim, wybitnym polskim reportażystą pojawiającym się na łamach The New York Times, Time, Fortune, Vogue czy National Geographic,
  • Robertem Wolańskim, fotografem modowym i reklamowym, autorem wielu portretów światowej klasy gwiazd, który pracował z takimi projektantami jak Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, czy Paco Rabanne,
  • Markiem Arcimowiczem, z wykształcenia architektem, z pasji fotografem do zadań specjalnych, przy którego wsparciu powstawał program Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata”, 
  • Tomaszem Markowskim, fotografem sportowym z ponad dwudziestoletnim stażem, który relacjonował najważniejsze wydarzenia sportowe na całym świecie – m.in. Igrzyska Olimpijskie, finały Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej i dziesiątki zawodów pucharowych w skokach i biegach narciarskich, 
  • Maciejem Suwałowskim, wybitnym fotografem ślubnym, pracującym na całym świecie i kilkukrotnie nagradzanym na scenie międzynarodowej. 

Oprócz sylwetek ambasadorów, na portalu Sony α Universe będą publikowane obszerne artykuły i poradniki poświęcone wszystkim aspektom fotografii i sprzętu fotograficznego, które pozwolą czytelnikom rozwijać własny warsztat i poszerzać horyzonty twórcze. 

— Przez ostatnich kilka lat firma Sony autentycznie zrewolucjonizowała możliwości wykonywania zdjęć — mówi Yann Salmon-Legagneur, dyrektor ds. marketingu produktu w Sony Europe. — Uruchomienie europejskiego portalu Sony α Universe to kolejny element naszej strategii, zgodnie z którą staramy się pomagać naszym klientom w pełnym wykorzystaniu sprzętu Sony i jego możliwości. Chcemy prezentować różne techniki fotograficzne i zachęcać fotografów, by spróbowali czegoś nowego — z pomocą najlepszych specjalistów na świecie.

Nowo uruchomiony portal Sony α Universe, dostępny w Europie w 22 wersjach językowych, jest systematycznie wzbogacany kolejnymi materiałami. Użytkownicy zainteresowani informacjami z określonych dziedzin mogą zarejestrować się tutaj

Sony Corporation jest czołowym producentem sprzętu audiowizualnego, rozrywkowego, telekomunikacyjnego i informatycznego oraz podzespołów elektronicznych przeznaczonych na rynek masowy i dla odbiorców profesjonalnych. Działalność w segmentach muzyki, filmu, rozrywki interaktywnej i Internetu zapewnia Sony wyjątkową pozycję: światowego lidera w branży elektronicznej i rozrywkowej. Skonsolidowany obrót Sony w roku finansowym, który zakończył się 31 marca 2018 r., wyniósł w przybliżeniu 77 miliardów dolarów USA. Ogólnoświatowa strona www Sony: http://www.sony.net/