Obserwuj: Biuro Prasowe Sony Polska

Cyfrowe lustro „RISK made in warsaw”, braci Ebert i Sony

Komunikat prasowy   •   Kwi 17, 2014 16:00 CEST

„RISK made in warsaw” to zdobywająca uznanie w Polsce i na świecie marka lifestyle’owa, która przekracza granice standardowego krawiectwa, angażując się w projekty z pogranicza nowoczesnego wzornictwa i innowacyjnych technologii. Jej założycielkami jest niezwykle utalentowany młody duet: Klara Kowtun i Antonina Samecka. Główną koncepcją RISK made in warsaw jest wykorzystanie klasycznego szarego materiału dresowego w zupełnie nowych, zaskakujących krojach. Są z niego szyte między innymi eleganckie spodnie, dżinsy, marynarki, sukienki, a nawet pościel. Od początku istnienia RISKa działamy wbrew wszelkim zasadom – na bazie niewyjściowego dresu szyjemy szykowne fraki i suknie ślubne, otwieramy wywrócone do góry nogami butiki, a zamiast klasycznej platformy e-commerce – mamy interaktywny film, z którego możesz kupować w dowolnym momencie wszystko co mają na sobie bohaterowie.– opowiada Klara Kowtun.

Ubrania „RISK made in warsaw” są coraz chętniej kupowane, a właścicielki nie zamierzają spoczywać na laurach. Ich kolejnym pomysłem jest „RISKY sklep” – wyjątkowe miejsce w Warszawie przy ul. Szpitalnej 6, będące połączeniem eleganckiego butiku z doskonałą kawiarnią i pełną niespodziewanych projektów galerią. Całość została zaprojektowana przez Piotra Płoskiego ze studia „smallna”, który w projekcie wykorzystał mobilne instalacje, oświetlenie inspirowane stylem „vintage” oraz elementy industrialne

Osobowość marki zaczyna się tam gdzie kończą się porównania. RISKa nie da się przyrównać do żadnego brandu zagranicznego, ani polskiego. Cokolwiek projektujemy zadajemy sobie pytanie – czy kiedyś widziałaś 

Nowe technologie rozwijają się właśnie dzięki działaniom takich utalentowanych projektantów, jak Antonina i Klara, wizjonerów, jak bracia Ebert, czy artystów ze studia smallna. Nasze zaawansowane technologicznie produkty stanowią świetne dopełnienie kreatywnej wizji, tworząc wyjątkową synergię świata mody, sztuki, nauki i technologii. – mówi Piotr Papaj, rzecznik prasowy polskiego oddziału Sony.

Otwarcie naszego nowego „RISKY miejsca” to na pewno nie ostatnie duże wydarzenie, jakie planujemy na ten rok. Mamy już w głowie kolejne pomysły, których realizacja jest uzależniona tylko i wyłącznie od czasu, którego wiecznie nam brakuje. – podsumowuje Klara Kowtun z „RISK made in warsaw”.

Więcej informacji na temat marki „RISK made in warsaw” oraz innowacyjnego butiku znajduje się na stronie http://riskmadeinwarsaw.com/ i http://facebook.com/riskmadeinwarsaw.