Obserwuj: Biuro Prasowe Sony Polska

Nowy bezprzewodowy głośnik Sony SRS-LSR200 poprawi słyszalność dźwięku z telewizora

Komunikat prasowy   •   Lip 20, 2020 09:00 CEST

Bezprzewodowy głośnik do telewizora SRS-LSR200 pozwala dobrze słyszeć dźwięk nawet z większej odległości od telewizora

Firma Sony wprowadza do oferty nowy bezprzewodowy głośnik SRS-LSR200. Urządzenie jest przeznaczone specjalnie do słuchania dźwięku z telewizora. Jego sprzedaż w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii rozpocznie się w lipcu, a na pozostałych europejskich rynkach Sony — we wrześniu.

Głośnik SRS-LSR200 pozwala słuchać telewizora praktycznie w każdym miejscu domu*1. Wzmacnia dźwięk i poprawia jego jakość, polepszając słyszalność nawet przy znacznej odległości od telewizora. Trzy zintegrowane jednostki głośnikowe rozprzestrzeniają wyraźny i naturalny dźwięk w szerokiej strefie, a nowa technologia Voice Zoom uwydatnia głos. Głośnik SRS-LSR200 pozwala więc lepiej słyszeć akcję i dialogi z ekranu oraz uzyskać klarowniejsze brzmienie przy oglądaniu telewizji z rodziną i znajomymi.

*1 Efektywny zasięg: około 30 m

Nowy głośnik Sony ma mocną konstrukcję z uchwytem zapewniającym poręczność i wygodę przy przenoszeniu. Dzięki wbudowanemu pilotowi użytkownik może wygodnie przełączać kanały i wejścia w telewizorach głównych producentów*2. Do wyróżników głośnika SRS-LSR200 należy także odporność na kapiącą wodę*3. Oznacza to, że telewizję można oglądać także w czasie gotowania, nie obawiając się awarii w razie zachlapania urządzenia.

*2 Sony, Hitachi, LG, Loewe, Panasonic, Philips, Samsung, Sharp, Toshiba

*3 Odpowiednik IPX2

Główne cechy

Głośnik zapewniający wyraźną reprodukcję mowy

Głośnik SRS-LSR200 jest wyposażony w trzy jednostki głośnikowe, z których środkowa emituje przede wszystkim częstotliwości głosowe. Taka konfiguracja zmniejsza wpływ dźwięku stereofonicznego z lewej i prawej jednostki, ogranicza zniekształcenia i pozwala czysto, wyraźnie reprodukować mowę.

Funkcja „Voice Zoom” umożliwiająca wyraźną reprodukcję głosu ludzkiego

Głośnik SRS-LSR200 jest wyposażony w funkcję „Voice Zoom” służącą do wykrywania i uwydatniania głosu ludzkiego. Oprócz normalnego trybu odtwarzania stereofonicznego do wyboru jest ustawienie „Voice Zoom 1”, które przemieszcza głos do przodu, i „Voice Zoom 2” wzmacniające wysokie częstotliwości. Tryby te można łatwo przełączać oddzielnym przyciskiem.

Realistyczna reprodukcja niższych rejestrów głosu przez membrany bierne z lewej i prawej strony urządzenia

Reprodukcja niższych rejestrów głosu przez lewą i prawą jednostkę głośnikową i membrany bierne zapewnia naturalne, realistyczne brzmienie mowy.

Wbudowany, prosty w użyciu pilot do telewizora

Nowy głośnik Sony SRS-LSR200 jest wyposażony w pilot do zdalnego sterowania telewizorem. Ma także duże pokrętło regulacji głośności, czytelnie opisane przyciski oraz obudowę odporną na kapiącą wodę.

Łatwe ładowanie

Aby naładować głośnik, wystarczy umieścić go w doku z funkcją ładowania. 3-godzinne ładowanie zapewnia około 13 godzin nieprzerwanej pracy*4.

*4 Przy wyłączonej funkcji „Voice Zoom”, zgodnie z normą JEITA

Łatwe i intuicyjne przygotowanie do pracy

Dok z funkcją ładowania i przewody połączeniowe są oznaczone różnokolorowymi cyframi, dzięki czemu przygotowanie głośnika do użytku nie sprawi najmniejszej trudności nawet osobie, która nie najlepiej radzi sobie ze sprzętem elektronicznym.

Stabilna łączność bezprzewodowa

Aby zagwarantować małe opóźnienia i dużą odporność na zakłócenia, nadajnik i głośnik są połączone łączem bezprzewodowym 2,4 GHz w układzie „1 na 1”. Dźwięk dobiega zarówno z telewizora, jak i głośnika, co zapewnia słuchaczom naturalne wrażenie.

Dostępność

Sprzedaż bezprzewodowego głośnika do telewizora Sony SRS-LSR200 w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii rozpocznie się w lipcu, a na pozostałych europejskich rynkach Sony — we wrześniu. Dalszych informacji należy szukać na lokalnej stronie internetowej Sony pod adresem www.sony.pl

Sony Corporation jest czołowym producentem sprzętu audiowizualnego, rozrywkowego, telekomunikacyjnego i informatycznego oraz podzespołów elektronicznych przeznaczonych na rynek masowy i dla odbiorców profesjonalnych. Działalność w segmentach muzyki, filmu, rozrywki interaktywnej i Internetu zapewnia Sony wyjątkową pozycję: światowego lidera w branży elektronicznej i rozrywkowej. Skonsolidowany obrót Sony w roku finansowym, który zakończył się 31 marca 2018 r., wyniósł w przybliżeniu 77 miliardów dolarów USA. Ogólnoświatowa strona www Sony: http://www.sony.net/