Obserwuj: Biuro Prasowe Sony Polska

Sony Xperia™ Tablet Z już niebawem w sprzedaży

Komunikat prasowy   •   Maj 17, 2013 13:00 CEST



Wprowadzeniu do sprzedaży Xperia Tablet Z towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa, obejmująca telewizję, prasę, media cyfrowe, a także kanał „out of home” (tj. billbordy, standy reklamowe w Sony Centre, Sony Store i wybranych halach Media Markt oraz Saturn). Główny motyw kampanii jest rozwinięciem kampanii smartfonu Xperia Z i podkreśla unikalne wrażenia, jakie użytkownikom może zapewnić tylko tablet od Sony. Przekaz „Xperia™ Tablet Z – odkryj wszystkie atuty Sony w tablecie” odzwierciedla kunszt technologiczny, wzorniczy i jakościowy Xperia Tablet Z. Dodatkowo podkreślona została unikalna cecha produktu tej klasy – wodoodporność.



„Xperia Tablet Z zdecydowanie wyróżnia się na rynku - jest najlżejszym, najsmuklejszym i jedynym wodoodpornym tabletem premium na rynku*. Przyznaję, że zakochałam się w nim!” – powiedziała Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce. „Dodatkowo, podobnie jak nasz flagowy smartfon Xperia Z, łączy w sobie najnowocześniejsze parametry techniczne z najlepszą technologią Sony: ekrany wyposażone w technologię Full HD, najnowocześniejsze technologie dla aparatów fotograficznych, funkcję „One-touch” do dzielenia się treściami multimedialnymi poprzez różne urządzenia. Ponadto odznacza się pięknym wzornictwem i możliwością idealnej współpracy z innymi urządzeniami”, - dodała Agnieszka Jaśkiewicz.

Emisja głównego spotu zaplanowana jest na 7 czerwca 2013 r. i potrwa do końca miesiąca. Lokalna kampania Xperia Tablet Z powstała przy udziale agencji TAG Wordwide, Greenmark oraz domu mediowego PHD Media Direction.

Na kanale www.youtube.com/sonyxperiapl będzie można wkrótce zobaczyć 30” spot reklamowy.

* Według testów firmy Strategy Analytics przeprowadzonych 4 lutego 2013. Po więcej szczegółów dotyczących testów Strategy Analytics na: www.sonymobile.com/testresults